Skip links

iExpense

Gider Takibini Akıllı, Hızlı ve Güvenli Hale Getirin

Tara, Gönder, Onayla İş Akışınızı Dijitale Taşıyın

İş süreçlerinizi hızlandıran, fiş ve faturalarınızı dijitale taşıyan iExpense ile giderlerinizi saniyeler içinde yönetin. eBA ile doğrudan entegre çalışan iExpense, harcama yönetimini kolaylaştırırken iş akışınızı otomatik hale getirir.

40+

Müşteri

5000+

Tamamlanan Proje

15+

Yıllık deneyim

9+

Hizmet Verilen Ülke

iExpense Nedir?

iExpense, harcama yönetimini dijitalleştiren ve onay süreçlerini hızlandıran mobil bir uygulamadır. Faturalarınızı ve harcamalarınızı kolayca tarayarak ilgili onay süreçlerine otomatik olarak göndermenizi sağlar. ERP sistemleriyle güvenli bir köprü oluşturarak iş akışınızı hızlandırır.

iExpense ile Kolay Harcama Yönetimi

Mobil cihazınızdan hızlı tarama

Fişlerinizi saklamaya gerek kalmadan bir fotoğrafını çekin, iExpense geri kalan süreci yönetsin.

Otomatik onay süreçleri

Harcamalarınızı şirket içi yetkililere anında yönlendirin.

ERP entegrasyonu

Bulut veya şirket içi ERP sistemleriyle doğrudan iletişim kurun.

Güvenli veri aktarımı

iExpense, şirketinizin sistemleri ile aranızda güvenli bir köprü olur.

iExpense'in Avantajları

Uygulamayı dakikalar içinde kurun ve hemen kullanmaya başlayın.
Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde harcamalarınızı birkaç dokunuşla yönetin.
Kağıt fişlerin kaybolma riskini ortadan kaldırarak, tüm belgelerinizi dijital ortamda güvenli bir şekilde saklayın.
Kullanıcı dostu yapay zeka destekli sistem sayesinde, gider girişleriniz otomatik öneriler ile daha hızlı ve hatasız olur.
Harcama belgelerinizi e-posta üzerinden iExpense'e ileterek süreçleri başlatın.
iExpense'e dilediğiniz cihazdan erişerek harcamalarınızı her an yönetin.
Tüm mobil işletim sistemleriyle uyumlu yapısı sayesinde kesintisiz kullanım.
Şirketinizin mevcut ERP sistemleriyle tam uyumlu entegrasyon.
This website uses cookies to improve your web experience.