Skip links

Satın Alma Yönetimi Süreçleri

Uçtan Uca, Dijital Satın Alma Süreçleri

Satın alma taleplerinizden ürün teslimatına kadar tüm süreci dijitalleştiriyoruz. Tedarikçilerden teklif toplama, teklif kıyaslama, sipariş oluşturma ve sevkiyat yönetimi gibi aşamaları optimize ederek, kaynakları daha etkin kullanmanızı sağlıyoruz.

40+

Müşteri

5000+

Tamamlanan Proje

15+

Yıllık deneyim

9+

Hizmet Verilen Ülke

Öne Çıkan Özellikler

Süreç boyunca ERP sistemleri ile entegrasyon kurularak, envanter ve bütçe kontrolü otomatik hale getiriliyor. Böylece hem maliyet hem de zaman tasarrufu elde ediyorsunuz.

Tüm süreçler uçtan uca yönetilir

Geçmiş siparişler üzerinden analiz

Envanter ve bütçe eş zamanlı güncellenir

Otomasyon ile tutarsızlıklar en aza iner

This website uses cookies to improve your web experience.